PL EN
Współtworzenie z klientami wartości w przedsiębiorstwach produkcyjnych
 
Więcej
Ukryj
1
University of Lodz, Faculty of Management
 
 
Data publikacji: 03-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2018;77:195-204
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Zmiany w sferze zachowań konsumenckich pod wpływem rozwoju i upowszechniania ICT mają znaczący wpływ na działalność przedsiębiorstw. Zmiany te wpływają również na pojęcie wartości. Przestaje ona być postrzegana jako zestaw korzyści wytwarzanych i dostarczanych przez firmę. Coraz częściej udział w tym procesie mają konsumenci. Angażują się w proces współtworzenia produktów i usług firm, ich działań marketingowych i komunikacji. W artykule autorka omawia zagadnienie współtworzenia wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym, prezentuje definicje występujące w literaturze przedmiotu, obszary zastosowań, a także przykłady adaptacji omawianego podejścia w przedsiębiorstwie produkcyjnym. W artykule zaprezentowano częściowe wyniki badania realizowanego przez autorkę wśród przedsiębiorstw w obszarze współtworzenia wartości z konsumentami.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top