PL EN
Wdrożenie systemu marketingu automatycznego w przedsiębiorstwie usługowym – studium przypadku
 
Więcej
Ukryj
1
Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 20-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2015;66:75-86
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W artykule podjęto temat wdrożenia systemu marketingu automatycznego w przedsiębiorstwie usługowym. Przedmiotem rozważań jest realizacja przedsięwzięcia prowadzącego do zmiany systemu używanego przy wysyłce wiadomości e-mail do pojedynczych niezidentyfikowanych odbiorców. Autor w szczególności zwrócił uwagę na trudności, z jakimi wiązało się wdrożenie nowego systemu oraz przyczyny powstawania opóźnień podczas prowadzonych prac. W opracowaniu wskazano słabe punkty wdrożenia i ścieżkę, która pomogłaby uniknąć większości problemów.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top