PL EN
Przedsiębiorczość miejska pokolenia Y: strategiczna perspektywa z transformacji post-gospodarczej na przykładzie Polski
 
Więcej
Ukryj
1
Poznan University of Economics, Faculty of management, market studies and services
 
 
Data publikacji: 29-07-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2019;79:47-65
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Niniejsza praca ma na celu zbadanie oraz analizę tego, jak władze samorządowe w wybranych miastach Polski reagują na potrzeby przedstawicieli pokolenia Y na poziomie strategicznym. Pytanie badawcze sformułowano w następujący sposób: czy potrzeby tego pokolenia są wyraźnie odzwierciedlone i uwzględnione w dokumentach strategicznych. W badaniu wykorzystano 67 dokumentów strategicznych z 21 miast, a także opracowano narzędzie analityczne służące do ich oceny punktowej. Przeprowadzone przez autorów badania pozwoliły na wskazanie szeregu barier, które należy uwzględnić przy opracowywaniu strategii miast. W celu wykorzystania możliwości kreatywnych i innowacyjnych przedsiębiorstw jako kluczowych zasobów dla przedsiębiorczości w miastach, istotne jest zwiększenie świadomości decydentów w samorządach lokalnych o konieczności zaspokajania potrzeb millenialsów.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top