PL EN
Zarządzanie wizerunkiem Gminy Żmudź
 
Więcej
Ukryj
1
Instytut Zarządzania, General Tadeusz Kosciuszko Military University of Land Forces, Polska
 
 
Data nadesłania: 18-02-2025
 
 
Data ostatniej rewizji: 14-04-2025
 
 
Data akceptacji: 15-04-2025
 
 
Data publikacji: 16-06-2025
 
 
Autor do korespondencji
Agnieszka Bekisz   

Instytut Zarządzania, General Tadeusz Kosciuszko Military University of Land Forces, Czajkowskiego 109, 51-147, Wroclaw, Polska
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2025;91:7-20
 
SŁOWA KLUCZOWE
DZIEDZINY
STRESZCZENIE
Celami pracy są przedstawienie teoretycznych aspektów dotyczących zarządzania wizerunkiem, identyfikacja czynników mających najistotniejszy wpływ na wizerunek gminy Żmudź, a także analiza i ocena zarządzania wizerunkiem tej gminy. Cele pracy osiągnięto poprzez proces badawczy z wykorzystaniem teoretycznych i empirycznych metod badawczych. Dokonano analizy literatury przedmiotu oraz analizy danych pozyskanych w gminie Żmudź. W 2024 r. przeprowadzono badania ankietowe za pomocą techniki CAWI wśród mieszkańców gminy. W sondażu wzięło udział 141 respondentów. Analiza wyników badań pozwoliła sformułować rekomendacje dotyczące zarządzania wizerunkiem tej gminy. Problematyka badanego obszaru jest bardzo złożona, dlatego w pracy przeanalizowano wybrane aspekty zarządzania wizerunkiem. Kluczową rolę w jego kształtowaniu odgrywają działania i komunikacja, które są niezbędne do budowania zaufania i lojalności. Na podstawie badań stwierdzono, że gmina Żmudź ma wiele atutów, które stanowią solidny fundament do budowania i utrzymywania pozytywnego wizerunku. Jednocześnie istotne jest nieustanne monitorowanie potrzeb i oczekiwań mieszkańców, a także adaptacja strategii komunikacyjnych w taki sposób, aby odpowiadały one na dynamicznie zmieniające się warunki społeczne i technologiczne.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top