PL EN
Kultura przedsiębiorstwa a odczucie bezpieczeństwa
 
Więcej
Ukryj
1
Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 24-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2014;63:195-208
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W artykule przedstawiono pojęcie, poziomy i funkcje kultury. W rozważaniach skoncentrowano się na kulturze przedsiębiorstwa i zwrócono uwagę na przesłanki poczucia bezpieczeństwa. Studium przypadku objęło diagnozę kultury organizacyjnej w małym przedsiębiorstwie usługowym. Badania przeprowadzono z wykorzystaniem modelu wartości konkurujących Quinna i Camerona i z użyciem kwestionariusza OCAI w aspekcie gotowości do zmian i poczucia bezpieczeństwa pracowników. Metoda umożliwia usystematyzowanie i interpretację szeregu zjawisk występujących w organizacji i ich konfrontację z oczekiwaniami pracowników.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top