Ekspansja ekologicznej żywności na rynki Azji – perspektywa polskich dystrybutorów
Więcej
Ukryj
1
University of Lodz, Faculty of Management
Data publikacji: 03-08-2020
Organizacja i Zarządzanie 2018;77:219-229
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Celem artykułu jest określenie uwarunkowań ekspansji żywności ekologicznej na wybrane rynki azjatyckie. Wnioski opracowano na podstawie wyników badania empirycznego, przeprowadzonego na dystrybutorach w formie wywiadów CATI. Ponadto na bazie wywiadu pogłębionego (z Bioagricoop) przedstawiono uwarunkowania wybranych rynków azjatyckich. W artykule zaprezentowano rekomendacje dla dystrybutorów, którzy chcieliby eksportować swoje produkty na rynki azjatyckie. Autorka pokłada nadzieję, że artykuł okaże się pomocny dla podmiotów gospodarczych działających w prężnie rozwijającym się sektorze żywności ekologicznej.