PL EN
Kształtowanie wizerunku (employer branding) jako sposób zwiększenia atrakcyjności pracodawcy w warunkach polskich
 
Więcej
Ukryj
1
Doktorant, Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 25-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2013;61:163-172
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W artykule przedstawiono działania przedsiębiorstw mające na celu ukształtowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy. W literaturze działania te często są określane jako employer branding. Celem poznawczym artykułu jest wskazanie czynników decydujących o atrakcyjności pracodawcy dla pracowników w warunkach polskich oraz narzędzi najczęściej stosowanych przez firmy w Polsce w celu kształtowania pozytywnego wizerunku jako pracodawcy. Pierwsza część artykułu zawiera rozważania na temat definicji pojęcia employer branding. W drugiej części przedstawiono wyniki badań dotyczących tej dziedziny aktywności przedsiębiorstw, przeprowadzonych w Polsce w latach 2010-2012. W trzeciej części tekstu zawarto wnioski.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top