PL EN
Wpływ opakowania na zachowania konsumentów
 
Więcej
Ukryj
1
Politechnika Poznańska, Doktorantka Wydziału Inżynierii Zarządzania
 
2
Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 06-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2016;71:203-211
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Opakowanie jest ważnym aspektem działań marketingowych w firmach produkujących dania gotowe i artykuły spożywcze. Jest to element, który wyróżnia produkty na rynku i powoduje, że są bardziej atrakcyjne dla potencjalnego konsumenta. Współcześnie opakowanie stało się również ważną częścią przedsiębiorstwa. Zaobserwowany wpływ nowych opakowań na decyzje konsumentów stał się impulsem do podjęcia badań nad tym zjawiskiem. Producenci stosują coraz bardziej oryginalne opakowania w celu uczynienia ich zauważalnymi dla każdego. Opakowania „krzyczą” z półki sklepowej, by wpłynąć na decyzje konsumenta. W artykule skupiono się na wyglądzie opakowań, ich roli jako środka promocji, ich funkcjach oraz projektowaniu, a także na i wpływie, jaki opakowanie wywiera na zachowanie konsumentów.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top