PL EN
Koncepcja procesu współpracy przedsiębiorstwa z kluczowym klientem
 
 
Więcej
Ukryj
1
Doktorantka, Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 25-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2012;58:17-28
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
W artykule podjęto temat procesu współpracy między przedsiębiorstwem i jego kluczowym klientem. Przedstawiono koncepcję procesu współpracy, który ma umożliwiać współdziałanie zgodne z zasadą wygrany–wygrany. Proces współpracy jest częścią systemu określonego jako system korporacji. Opisano czynniki decydujące o doborze klientów, z którymi proces może być realizowany. Wskazano orientację i etapy procesu oraz korzyści uzyskane w jego wyniku. Celem opracowania jest przedstawienie koncepcji procesu, który zapewni podmiotom rynkowym wysoką jakość współpracy i skuteczną realizację planów.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top