PL EN
Analiza klimatu społecznego w wybranym przedsiębiorstwie handlowym
 
Więcej
Ukryj
1
Doktorantka, Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
2
Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 25-08-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2012;58:29-41
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Przedmiotem opracowania jest analiza klimatu społecznego w wybranym przedsiębiorstwie handlowym. Na podstawie literatury opisano zjawisko klimatu społecznego i jego wpływ na poczucie komfortu i satysfakcji osób zatrudnionych. Dobry klimat społeczny przyczynia się do współdziałania pracowników, a także rozbudza poczucie lojalności względem grupy i odpowiedzialności za jej powodzenie. W związku z tym w dalszej części artykułu przedstawiono kulturę organizacyjną sprzyjającą kształtowaniu pozytywnego klimatu społecznego. Autorki przeprowadziły badania klimatu społecznego w wybranym przedsiębiorstwie handlowym i dokonały jego analizy.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top