PL EN
Wpływ kultury organizacyjnej na styl kierowania działem sprzedaży
 
Więcej
Ukryj
1
Politechnika Poznańska, Doktorantka Wydziału Inżynierii Zarządzania
 
 
Data publikacji: 29-07-2020
 
 
Organizacja i Zarządzanie 2019;79:133-147
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Artykuł poświęcony jest relacji kultury organizacyjnej i stylowi kierowania działem sprzedaży. Kultura organizacyjna jest jednym z elementów pozwalających przedsiębiorstwom wyróżnić się na tle innych, przez prawidłowe jej planowanie i wykorzystanie. Autorzy dokonali przeglądu literatury z zakresu kultury organizacyjnej i stylów kierowania. Następnie przeprowadzono badanie w charakterze case study, które miało na celu rozpoznanie istnienia relacji kultury organizacyjnej i stylu kierowania w dziale sprzedaży. Rezultatem badania jest model empiryczny zawierający zależności pomiędzy stylem kierowania i kulturą organizacyjną.
ISSN:0239-9415
Journals System - logo
Scroll to top